Bild tävling!

Kommer ha en bild tävling nu på bloggen!

 

Ni får skicka in vilka bilder ni vill! Hopp, dressyr, huvud, kropps-bild, bara er egen fantasi som sätter stopp!


Vinnaren får två länkningar på bloggen!:)

Så här ska ni göra:

  • Bilderna skickar ni till [email protected] och döper mailet till A.G bildtävling så vi inte blandar ihop tävlingarna, i mailet så ska ert namn och en länk till er blogg eller bilddagbok finnas med så jag kan länka(man kan vara med och tävla även om man inte har något av det!).
  • Ni ska kommentera detta inlägget och skriva ''jag är med'' eller något liknande.
  • Skriv gärna vilka som är med på bilden och vad det var som hände när det togs, eller en beskrivning på er häst så blir det lite mer intresant!:)

 

Somsagt, vilka bilder ni vill, ända kravet är att det ska vara minst en häst på bilden!


Jag kommer att utse vinnaren när tillräkligt många är med.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill vara med! :)

2011-08-06 @ 23:02:40
URL: http://idatessem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0