hmm://

Dagen har gått i ett!

Vaknade vid 11, gick ut och solade i två timmar(måste få lite färg till imrn;) ), gick in och städade mitt rum(tog typ 2,5 timme), gick ut och red Julius, bara trimm på banan, han va JÄTTE FIN:D riktigt härlig känsla när han arbetar ordentligt! Efter det gick man in, gjorde mat och åt sen ut igen och skritta Da Vinci i 40 min på lång tygel:)

Va inne vid 8 tiden igen, men så är det ibland:)

 

Imorgon så ska vi fira min bror för han fyller 17 år på måndag, så hela släkten från Lund kommer, har inte träffat vissa på över 1,5 år! Helt sjukt!

Men har typ inget mer att skriva så här kommer  liten söt bild på min älskling!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0