onsdag.

Idag är det onsdag och jag har varit jätte duktig!
har städat HELA stallet, helt själv oxå eller ja dock hjälpte min bror mig med att ta ner spindelnät från taket men jag fick alla spindlar på mig, fick minst 3 i håret, en på fingret och massa i mina foppa.
är livrädd för spindlar, och äckliga är dem också!
men iaf mockade alla boxar, sopade, diskade alla hinkar, rensade och vek täcke i sadelkannaren, sopade där inne, och hängde upp lite träna och några grimmor på hängare.
utanför Pommeroys box hängde det 4 grimmor och ett luddigt grimskaft ;)
bortskänd?! nejdå :)
men stallet blev iaf jätte fint
dock så red jag inte Pomme idag så han fick vila och rider han imorgon ist. :)
men han lever ju livet i den STORA sommarhagen så han rör ju på sig mke ändå, men imorgon ska jag rida ut en lååång runda i skogen, mys!
men nu ska jag äta lite och sen kolla på tv, hörs!
hoppas...♥ hoppas...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0