Stan:)

Snart drar jag till vä, Oliver(som fyller år idag, jag får va x-tra snäll då:D ) är så söt så han kör mig dit, sedan ska man möta upp Amanda där för sen sticker vi till stan, hon ska ta mer hål i sitt/sina öra/öron tydligen, jag vet egentligen inte:p

Ikväll ska jag till farmor för hon fyller också år, träffa lite mer släktingar då som man inte träffat på, ja jag vet inte hur länge..

 

Igår va awsome iaf, träffade min saknade nästkusin Annika, mycket prat om vad som hade hänt mm, hade inte träffat henne på 2 år så det var ett tag sen.. Jag och mamma ska åka ner till Lund på torsdag och fika med Annika och några till, härligt!

Men ska dra nu, ses!

/A.G

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0