Tiiisdag.. ♥

förlåt för dålig uppdatering, lovar att skärpa mig!
åkte till felicia i söndags och åkte hem i går, Pieter blev glas av att komma hem igen :)
såhär såg ridningen ut..

Söndag: Red jag och Felicia ut en runda i skogen, mysigt och pieter va taggad, när vi skulle galoppera så fick han galoppera sist och stegrade en gång men sen var det bra igen och han lugnade sig, fast han var mega tittig ;)

Måndag: Först hoppa vi på ridbanan, och även så var han taggad, hoppa han lite innan träningstävlingen imorgon, vi hoppade som högst 1.10 och Felicia filma så de kommer en film när hon skickat den, ev. i helgen :)
sen på eftermidagen red vi ut och de gick toppen, red först så han inte tävlade mot någon och han var nt stressad alls!

Onsdag: idag vlev det ingen ridning utan jag och min syster var ute och gick med Pieter och Pommeroy, Pomme var lite arg på Pieter för att jag är mest med pieter nu ;)
men kul tyckte båda det var.

Imorgon blir det tränings tävling och den börjar kl 17:30 på Östra Göinge RF, hoppad båda är taggade!
men ska iaf duscha och fixa båda imorgon så de inte hinner gå ut och rulla mig, och pieter ska ha sitt nya tävlings sätt på sig, och pommes sitt gamla :)
men nu finns det nog inte så mycket mer att säga idag, nu blir det lite film och sen sova!
ni kan få lite sörta bilder på Pieter och Pommeroy, älskar er! ♥





Kommentarer
Postat av: Sandruu ♥

Vad söta :)

2011-08-16 @ 23:00:38
URL: http://photosbysandruu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0