lite mer pieter ;)

igår var jag på ullared med shoppa lite kläder och hästsaker :)
köpte bla. 5 linnen, 2 tjocktröjor en av de var svea, trosor, plattång, hårfärg och lite andra saker,
och köpte även lite saker till pieter, ett träns, ett bet, ett schabrak och en matchande luva som jag ska ha på tävlingar :)
han är suuuper söt i dem :)
och sen år vi mat där borta, kom hem vid 11 och då trode pieter att jag glöma han och hade lagt sig utanför dörren och väntat på mig ;)
tog in han och ställde han i stallgången och testade alla nya saker till homon, tog bilder ocg lägger upp dem här i detta inlägget.
sen fick han gå in och äte kvällsmat och sova i sin box :)
idag ska Pieter ridas lite på ridbanan, kanske höshoppa lite efter elr så hoppar jag honom lite, vi får se :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0