Hejj:)♥

Hejhej:)

Jag heter Amanda Gustafsson, är född 96 och bor i kristianstad, jag ska också blogga här.

Jag har en c-ponny, en d-ponny och en storhäst.

 

Talent

Talent eller Gullan som hon kallas är en maxad c-ponny som är född i Belgien 1992, så hon är 19 år i år. Hon kom till Sverige när hon var 7-8 år vad vi vet. Jag har haft henne i ca 2,5 år.

 

u: Waterhofs Pretendent He.Stb.185

ue: Rikkie vb 7356


 

Hon har vunnit b-finalen på SM 07 med sin förra ägare. Jag har startat msvb med henne och har placeringar upp till La.

Talent är även till salu då jag har blivit för stor för henne.. Ni hittar annonsen här http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=501226&inriktning=&typ=.

 


 

Dimmans Da Vinci

Davve är en d-ponny på 147 cm och är född 2006. Har haft han i cå 1 år.

 

e: Fredriksberg Dizney RNF 98

ue: Dennie RNF 37-s

 

Han gick till riksfinalen i kvalitet.

I år har han gjort 3 av 5 felfria Lb och är kvalar till 5-års championatet och har en felfri reg Lb kvar så är han kvalad till unghäst SM som går i helsingborg i november.

 


 

Julius (SWB)

Julle är en storhäst på 172 cm, född 1994. Jag har haft han i ca 2 månader.

 

e: Voltarie

u: Drabina (F.2) (SWB)

ue: Robin Z

 

Han har startat 145 cm med föregående ryttare. Jag har startat 120 cm felfritt på han.

 

 

Det var nog allt..

// AG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0