saknar dej så sjukt mycket! (L)

Racklo, vet att du inte kan läsa detta men vill att du ska veta att jag tänker på dej hela tiden, ligger fortfarande och gråter för att du inte är min längre, under den tiden jag hade dej så fick jag lära mig en sak, de handlar inte bara om att vara fina, bäst på tävling och vinna utan att ha kul med hästen och verkligen känna att man gör det tillsammans jag är så otroligt glad över att jag fick dej 14/6-10 kom di hem till oss, vi hade dej på prov en vecka och måndagen efter blev du min, blev gladast i världen. Du var min fina prins, vi var bäst, men som alltid har jag otur med allt och i början av september fick lilla gubben en senskada och stod i Helsingborg på djursjukhus och opererades för senskadan, efter 2 veckor kom du hem till mig igen, kommer fortfarande ihåg ditt gnägg i boxen, hur jag började gråta av lycka för min bäbis äntligen skulle komma hem, de var bara att börja om på 0 efter skadan i november red jag dej fösta gången efter skadan, bockade gjorde han, skenade lite och känslan var underbar, glömmer aldrig tiden med dej, ligger i sängen och gråter för JAH SAKNAR DEJJ RACKLO, KOM TILLBAKA NU! KLARAR MIG INTE UTAN DEJ! :'( Snälla Racklo, jag älskar dej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0