sorry.

sorry att jag inte bloggat på några dagar men har varit iväg och mon mobil dampa så kunde inte blogga ifrån den, men ska fixa de ;d
idag kom jag hem från felicia och sen grilla vi hemma, efter de red jag först lite i skogen på Pommes och sen löshoppade jag han, han ä super pigg i löshoppning och verkligen älskar de!
imon blir de yngsjö (utanför åhus) och kolla på en fin D-ponny.
bilder från de kommer imon efter kl. 5 :)
sovit typ hela dagen känns det som, somnade kl 19 och vaknade kl 21:40 för min bror skulle kolla film.
nu sitter jag med datan i knät och kollar på Big Brother repris med min syster, smsar och ä trött.
ajaa, hörs sen!

// Amanda Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0