Snapphanarna RF

Tävlade som sagt Julius idag.

 

100 cm

Han hoppade jätte fint på dom flesta hinderna, han blev dock lite nonchalant på vissa hinder..

Men klockren i grunden, hoppade jätte fint på alla hinderna, förutom på 7an, kom lite in i botten, menmen.

I omhoppningen så fick jag två ner, det första tar jag på mig helt, det var på 9an, jag gjorde en ganska snäv sväng på hindret som var ett räcke och det ledde till att han inte lyfte ordentligt på bakbenen.. Sen fick jag ett pet på det sista, det var en linde som var ganska lång så jag stälde mig i lätt sits och kom inte ner ordentligt i sadlen förens dom 5 sista meterna så han lyfte inte på benen och det blev ett pet.

 

110 cm

Nog den bästa rundan som jag har hoppat på han.

Kom inte fel på ett ända hinder, han var jätte fin!

Var även nolla på detta, vilket resulterade en 2 plats:D

Det var en Equipe fotograf där idag med tror jag så det kommer bilder och även filmen som mamma filma

Hoppade även en 110 cm förra helgen i Hässleholm och då blev det en nolla och en 7de plats:)

Sen gärds

/Amanda Gustafsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0