tränings tävling på FJRK,

Var och träningstävlade båda pållarna i Fjälkestad den 25/8, gick toppen!

Pommeroy: hoppade en 60klass med pomme, han var seg och tråkig på framridningen/hoppningen men ändrade sig snabbt när han kom in på banan, han blev rädd för vattenmattan, han var super fin och felfri också. :)
han hoppa t.o.m. vattenmattan!
duktig pålle, hoppade bara en klass med han eftersom skulle inte hinna hoppa han i samma klass som pieter också.
sen fick mamma gå med han medans jag värmde upp pieter som min syster gott med medans jag red Pomme :)

Pieter: Hoppade en 70 och en 90 klass, gick toppen!
i 70 var han lite osäker och stressad redan på framridningen/hoppningen och vägrade när vi skulle hoppa fram och började sttrega lite, kom igen i trav och då hoppa han, kom igen i galopp och då hoppa han också.
Inne på banan var han spänd och stressan och stannade på varje hinder för att kolla innan jag hoppa, så han hoppa stillastående och vissa i trav.
men felfria var vi! :)
i 90 klassen var han inte lite späna och stressad men lite var han, kom ju då i galopp mot alla hinder och han blev MYCKET gladare och stannade inte en ända gång för att kolla.
han hoppade vattenmattan utan att kolla på den, helt galet!
och kom felfritt i denna klassen också.
SUPER NÖJD OCH GLAD!
nu lite bilder...








lite taggad? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0